Oor ons

Oor Westcliff Vaardigheidskool

Westcliff Vaardigheidskool is ‘n skool vir leerders wat dit moeilik vind om in die hoofstroomskole te vorder en dan verwys word na ‘n Vaardigheidskool. By die skool word leerders ‘n handvaardigheid aangeleer waarmee hulle die arbeidsmark kan betree. Elke leerder ontvang akademiese sowel as Tegniese opleiding. Leerders ontvang tegniese opleiding in verskeie vakrigtings, afhangende van hulle vermoë en aanleg. Hierdie tegniese vaardigheid help dan die leerder om na skool, of hul ambagte te voltooi of in die bepaalde rigting te gaan werk.

Akademiese, Tegniese & Sport

Die klem word gedeel tussen die akademiese, Tegniese en sport/Kulturele ontwikkeling. By Westcliff Vaardigheidskool glo die personeel dat leerders nie net op Akademiese/ Tegniese gebied opgelei moet word nie maar ook op die sportveld. Ons hanteer ‘n baie weie verskeindenheid sport- en kultuuraktiwiteite om vir elke moontlikke belangstelling voorsiening te maak.

Ons Vissie:

Sukses deur opleiding

Missie:
By Westcliff Skool streef ons daarna om elke leerder die geleentheid te bied om sy/haar potensiaal te ontdek en ten volle te ontwikkel deur die aanleer van vaardighede, sodat hy/sy tot volwassenheid kan groei, ‘n menswaardige bestaan kan voer en ‘n ekonomiese bydrae kan lewer tot die samelewing.

Positief ingestelde personeel en leerders

Beroepsvoorbereidende kurrikulum

Vennootskap met die ouers

Doeltreffende strukture

Netjiese, doeltreffende en veilige skoolgeboue, gronde en toerusting

Ons Geskiedenis

Westcliff se reis, van sy nederige begin tot die word van ’n baken van spesiale onderwys, is ’n bewys van die visie en toewyding van diegene wat die belangrikheid van die voorsiening van gespesialiseerde onderwys aan kinders wat dit die nodigste het, erken het.

Reeds so vroeg as 1913 het die belangrikheid van spesiale onderwys begin om die aandag te kry wat dit verdien. Teen 1917 het hierdie fokus gelei tot die stigting van die eerste spesiale klas by Woodstock Meisies Laerskool, wat die begin van ’n betekenisvolle reis in onderwysontwikkeling gemerk het. Oor die volgende twee dekades het die konsep van spesiale onderwys vinnig momentum gekry. Teen 1937 was daar reeds 42 spesiale klasse by verskeie skole, en net drie jaar later het hierdie getal tot 155 gegroei, wat die toenemende erkenning van die behoefte aan gespesialiseerde onderrig weerspieël het.


In die vroeë 1950’s het aandag verskuif na die verdere opleiding van hierdie leerders in die naskoolse afdelings. In 1952 is ’n baanbrekende inisiatief van stapel gestuur om naskoolse onderwys vir leerders uit spesiale klasse binne laerskole bekend te stel. Hierdie eksperimentele fase het begin met die skepping van dertien sulke naskoolse klasse oor uitgesoekte skole. Die sukses van hierdie inisiatief was onmiskenbaar, en in 1953 het die Kaapse Onderwysdepartement ‘n dapper stap vorentoe geneem deur die eerste Spesiale Vakleerskool by Westcliff Laerskool in Kaapstad te stig. Gedurende hierdie tyd het die skool beide as ’n laerskool en ’n Spesiale Vakleerskool gefunksioneer, wat die grondslag gelê het vir ’n nuwe era in spesiale onderwys.


Teen 1954 was dit duidelik dat naskoolse onderwys in spesiaal toegeruste skole nie net voordelig was nie, maar noodsaaklik vir hierdie kinders. Hierdie besef het gelei tot ‘n belangrike mylpaal in 1956 toe Westcliff volle status as ‘n Spesiale Vakleerskool verkry het. Die oorblywende laerskoolleerders is na ander skole in die omgewing oorgeplaas, wat Westcliff in staat gestel het om ten volle toegewyd te wees aan die gespesialiseerde onderrig van sy leerders.


Om in die unieke behoeftes van sy leerders te voorsien, het Westcliff ’n reeks voor-vakleerlingskapskursusse ingestel. Seuns is tegniese kursusse in plaatmetaalwerk, houtwerk en skilderwerk aangebied, terwyl dogters huishoudkunde en naaldwerk kon volg. Met die erkenning van die groeiende vraag na vaardighede, het die skool binnekort sy aanbod uitgebrei om paneelklop en spuitverf vir seuns in te sluit. Teen 1956 het Westcliff homself stewig gevestig as ‘n volwaardige Spesiale Skool, waar leerders gespesialiseerde onderrig in voor-vakleerlingskap vakke ontvang het.


Die sukses van Westcliff het die stigting van verdere naskoolse klasse en Spesiale Skole oor die Kaapprovinsie geïnspireer. Teen 1957 het drie skole as Spesiale Skole gefunksioneer: Westcliff in Kaapstad, Baysville in Oos-Londen, en N.J. Heyns in Kimberley. Tussen 1957 en 1983 het die aantal Spesiale Skole in die Kaapprovinsie gegroei tot nege, wat die toenemende vraag na gespesialiseerde onderwys weerspieël het.


Westcliff, die baanbrekerinstelling op hierdie gebied, het gou sy oorspronklike perseel in Kaapstad ontgroei. In reaksie hierop is ‘n meer sentrale en ruim perseel in Bellville verkry, waar ‘n moderne, funksionele en aantreklike skool gebou is. Die nuwe geboue is in 1960 in gebruik geneem, en die skool het sy oorspronklike naam, Westcliff, behou toe dit amptelik in 1961 geopen is. Sedertdien dien Westcliff steeds die gemeenskap, en funksioneer nou al meer as ses dekades vanaf sy Bellville-perseel.


Die skool se kurrikulum het oor die jare voortgegaan om te ontwikkel. In Bellville is ’n dameshaarkapperkursus by die bestaande tegniese kursusse gevoeg. Teen 1968 is verdere kursusse soos Institusionele Bestuur vir dogters en Motorherstelwerk vir seuns bekendgestel. In 1978 is ‘n Tikvaardigheidskursus vir dogters ook bygevoeg, wat verseker het dat Westcliff se leerders met ‘n diverse stel vaardighede toegerus is om hulle vir die toekoms voor te berei.


Westcliff het sedert sy stigting merkwaardige groei getoon. Om in die steeds toenemende getal leerders te voorsien, is ses voorafvervaardigde klaskamers bygevoeg, wat die skool se verbintenis weerspieël om in die vraag na gehalte-onderwys te voorsien. Die konstante vloei van aansoeke om toelating tot Westcliff het oor die jare bestendig gebly, wat die skool se blywende reputasie beklemtoon.


Oor die dekades heen het beide vorige en huidige leerders van Westcliff uitsonderlike suksesse in verskeie velde behaal, wat die effektiwiteit van die onderwys wat hulle ontvang het, toon. Op sportgebied het talle leerders by beide provinsiale en nasionale vlakke presteer, wat die skool se verbintenis tot holistiese onderwys verder onderstreep. Net so het baie vorige en huidige lede van die onderwyserskorps beduidende bydraes gelewer tot die onderwysberoep, sport en die samelewing in die algemeen.


Westcliff se reis, van sy nederige begin tot die word van ’n baken van spesiale onderwys, is ’n bewys van die visie en toewyding van diegene wat die belangrikheid van die voorsiening van gespesialiseerde onderwys aan kinders wat dit die nodigste het, erken het. Vandag floreer Westcliff steeds, bou voort op sy nalatenskap, en baan die weg vir toekomstige geslagte.

Hierdie webwerf gebruik koekies om te verseker dat jy die beste ervaring op ons webwerf kry. Kom meer te wete.